بازاریابی دیجیکالاتجهیزات آتلیه و نورپردازیدوربینکالای دیجیتاللوازم جانبی عکاسی و فیلم بردارینور ثابت

رینگ لایت فنیمکس مدل FE_416

رینگ لایت  فنیمکس مدل FE_416
1,880,000 تومان

مشخصات

  • وزن
    3500 گرم
  • مشخصات باتری
    فاقد باطری
  • ویژگی ها
    سه پایه قابل حمل و کیف قابل حمل
  • زاویه نوردهی
    360 درجه
خرید محصول

نقد و بررسی تخصصیرینگ لایت فنیمکس مدل FE_416

امروزه با توسعه فناوری منابع نوری با کاربردهای مختلف تولید می‌شوند. در ادامه قصد داریم رینگ لایت حرفه ای مدل 416FE را معرفی کنیم. رینگ لایت‌ها یکی از ساده‌ترین منابع نوری هستند. این منبع نوری از یک دایره که از مجموعه‌ای از لامپ‌ها است یا یک فلورسنت دایره‌ای شکل، تشکیل یافته است. رینگ‌ لایت‌ها علاوه بر حوزه تصویربرداری در سالن‌های زیبایی و آرایش هم کاربرد دارند.

ویژگی‌های اساسی رینگ لایت مدل -416:FE از دمای رنگ -416 آغاز می‌کنیم. برای این محصول دو دمای رنگ 5600 کلوین (روشنایی روز) و 3200 کلوین (جلوه‌ای زردرنگ) در نظر گرفته شده است. می‌توان از طریق دیمرهایی که در پشت دستگاه تعبیه شده دست به تغییرات مورد نظر دسترسی پیدا کرد. دو عدد دیمر وجود دارد. یکی برای تغییر شدت روشنایی (Brightness) که از 0% تا 100% قابلیت تغییر دارد. دیگری برای تغییر در دمای رنگ استفاده می‌شود. با در اختیار داشتن تنظیمات این دو پارامتر، می‌توان در شرایط مختلف نور مطلوب و مورد نظر خود را به دست آورد. همچنین دست تصویربردار برای خلاقیت باز می‌شود.
قدرت این رینگ لایت 65 وات است
قطر ‌رینگ لایت مدل FE416 سانتی‌متر می باشد.45
4 عدد جایگاه اتصال (cold shoe) دارد که امکان اتصال 4 دستگاه به صورت همزمان فراهم است. کفشک یا کولد شو براکتی است که بالای بلوک یا صفحه مونت (mount) قرار دارد.

مختصری در رابطه با رینگ لایت و کاربرد آن: اولویت استفاده از رینگ لایت در عکاسی و ضبط ویدیو است. عموماً از آن برای ثبت پرتره، سلفی و عکسبرداری ماکرو استفاده می‌کنند. در واقع بیش‌تر با سوژه‌های کلوز-آپ سازگاری دارد. به همین خاطر در عکسبرداری از غذا هم محبوبیت خود را یافته است.

با استفاده از رینگ لایت، سایه‌هایی که دلخواه نیستند (Harsh Shadows) تا حدود زیادی محو می‌شوند. این به خاطر انتشار نور در این دستگاه‌ها است. به همین خاطر از این منابع نوری به عنوان پوشش دهنده نور اصلی (fill light) هم کاربرد دارند.

دیگر ویژگی‌ها و اقلام در رینگ لایت مدل FE416:دو, پورت USB 2.0 در پشت دستگاه تعبیه شده است. این پورت جریان 5 ولت و 1 آمپر تولید می‌کند که می‌تواند گوشی تلفن همراه را شارژ کند. یک گیره اتصال (هولدر) برای ثابت کردن گوشی موبایل و یک آینه ساده معقر، .به همراه سه پایه قابل حمل

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    3500 گرم
  • مشخصات باتری
    فاقد باطری
  • ویژگی ها
    سه پایه قابل حمل و کیف قابل حمل
  • زاویه نوردهی
    360 درجه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا